קבלן איטום שישאיר את הנכס נקי

רכשתם את הנכס שתמיד רציתם? ללא ספק מדובר על צעד משמעותי מאוד עבורכם. המשימה הראשונה שלכם תהיה כמובן להשיג את המחיר האטרקטיבי ביותר על הנכס, אחר תתקשו מאוד לעמוד בהוצאות השונות. לאחר שתרכשו את הנכס, תתחילו לבצע מספר בדיקות מקדימות על מנת לוודא אילו תיקונים או שינויים הנכס צריך. אך כמעט כולם שוכחים לבדוק את מצב האיטום של הנכס, ולמען האמת מדובר על אחד מהנושאים החשובים ביותר שיכולים לתפוס אתכם לגמרי לא מוכנים.

 

איך בוחרים קבלני איטום אידיאליים עבורכם?

כאשר אתם רוצים לבדוק את מצב האיטום של הדירה, הדבר הראשון שתדרשו לעשות זה למצוא קבלן איטום אשר יבצע עבורכם את הבדיקה וגם יספק לכם פתרונות במידת הצורך. מהסיבה הזאת חשוב לעשות בחירה נכונה, ולבחור את קבלן האיטום המושלם עבורכם.

מצד אחד אתם צריכים לוודא כי הקבלן מגיע עם הרזומה הנדרש והידע המספק על מנת לבצע עבורכם את הבדיקה. כיום ישנם לא מעט קבלני איטום שמגיעים ללא הידע הנדרש, ומכאן כל האבחנה שלהם הופכת להיות לא מדויקת בכלל.

בנוסף אתם צריכים לוודא כי הקבלן משאיר את הנכס שלכם נקי לאחר ביצוע העבודה. אם לא תדאגו שכל איש מקצוע שנכנס לנכס שלכם לבצע בדיקה או תיקון ינקה אחריו, תמצאו את עצמכם מזמינים חברת ניקוי על מנת שתנקה את כל הבלגן שכל אנשי המקצוע השונים השאירו אחריהם.

רגע לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית, מוטב גם לוודא מהן העלויות שאותן גובה אותו איש מקצוע. כך תוכלו לדעת באופן סופי כי הדרישות של אותו קבלן איטום מתאימות ליכולות שלכם. אחרת תוכלו למצוא את עצמכם בסיטואציה לא נעימה בכלל.

רצפה לאחר האיטום

 

בדיקת איטום – רק בדירה ישנה?

יש כאלה שלא ירצו לבזבז כסף על הזמנת קבלני איטום, ויש כאלה שיעדיפו להשאיר את הדירה נקייה ולא להזמין קבלני איטום מהסיבה הזאת. לכן לא מעט מהם יטענו כי אין צורך לבצע בדיקת איטום בדירה, וגם אם כן צריך לעשות זאת רק בדירות ישנות. אז זה הזמן להבין כי בדיקת איטום צריך לעשות בכל נכס, לא משנה אם מדובר על נכס חדש או על נכס ישן.

כמובן שעל נכס חדש שעליו לקחתם משכנתא עסקית יש לכם אחריות של הקבלן שבנה את הנכס, ומכאן אתם לא צריכים להזמין איש מקצוע. בנכס ישן שבו תקופת האחריות כבר עברה מזמן, חובת התשלום כמובן תהיה עליכם וכאן יש גם את הנושא הכספי כפקטור לקבלת החלטות.

אך בשורה התחתונה, למרות שאתם רוצים לשמור על הנכס שלכם נקי ולמרות שאתם לא רוצים לבזבז כסף על בעלי מקצוע שונים – בדיקת איטום היא בדיקה הכרחית. רק כך תוכלו לדעת שהנכס שלכם אטום לחלוטין, ולא תוכלו להתעורר יום אחד להפתעה לא נעימה.

לפרטים נוספים: https://www.carmelaronot.co.il.

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שביל
3 דברים חשובים בעיצוב וניקיון הגינה

למרות שהגינה תמיד הייתה חלק חשוב מהבית שלכם, לאחרונה היא עומדת מוזנחת? אין לכם זמן להתעסק בעניין הזה, להשקיע בגינה, לעצב ולנקות אותה? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות משהו

מופעי קסמים אינטראקטיביים
איך לשלב קוסם באירוע ספורטיבי או תחרותי

תכנון אירוע חברתי לילדים צעירים דורש שיקול דעת ויצירתיות כדי להבטיח חוויה מהנה לכל הנוכחים. אבל מה אם נוסיף מגע של קסם לתערובת? שילוב קוסם באירוע שלכם יכול להפוך מפגש

בלוק פוטו נקי
איך מנקים פוטובלוק?

מקרה שאירע לשכנה שלנו במהלך ניקיון לחג הפסח, גרם לנו להבין כי יש מי שלא יודעים איך מנקים מוצרים בסיסיים. עובדה זו הביאה אותנו להוציא סדרת מדריכים שתעלה את המודעות